Державна Служба Автомобільних Доріг України
Головна сторінка
Урядовий портал | Мапа сайту    Укр | Рус | Eng 
Пошук
Капітальний ремонт автодороги М-07 Київ-Ковель-Ягодин

Автомобільна дорога державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на Люблін) перетинає Україну в її північній частині в західному напрямку, прокладена по території Київської, Житомирської, Рівненської, Волинської областей, є важливою магістраллю в системі дорожньої мережі України та країн СНД, з’єднує між собою промислові та адміністративні центри України, перетинає ряд магістральних та регіональних доріг, забезпечує вихід до держав Західної Європи, зокрема Польщі.
Збудована 30-35 років тому, дорога до цього часу капітально не ремонтувалась. Цементобетонне покриття на даний час має руйнування у вигляді вибоїн, викришування верхнього шару бетону, тріщин плит і відколів кромок деформаційних швів, які прогресують останніми роками, що вказує на те, що дорожній одяг потребує капітального ремонту.
Державною програмою розвитку автомобільних доріг загального користування на 2005-2010 роки, що затверджена Кабінетом Міністрів України планується залучити в капітальний ремонт дороги Київ-Ягодин 600 млн. гривень.
У 2005 році Житомирською філією інституту „Укрдіпродор” здійснена розробка проектно-кошторисна документації на удосконалений капітальний ремонт цієї дороги.
Перспективна розрахункова інтенсивність руху на 2025 рік складає 9080 автомобілів на добу.

Проектами передбачено:
- подовження та перевлаштування 33 перепускних труб (в межах Житомирської області необхідно подовжити та перевлаштувати 189 труб);
- поширення та посилення 2-х мостів та одного шляхопроводу (в межах Житомирської області необхідно поширити та посилити 15 мостів та 3 шляхопроводи);
- виконати земляних робіт в обсязі 2,6 млн.м3.
Враховуючи перспективу, склад та розрахункову інтенсивність руху передбачено капітальний ремонт дороги за нормативами II категорії з улаштуванням конструкції дорожнього одягу із цементобетону:
Тип I (посилення): цементобетон В40 товщиною 0,26 м, синтетична плівка в 2 шари на вирівнюючому шарі із суміші: супісок 70%, кам’яні висівки 30% оброблені 6% цементу М-500 середньою товщиною 0,167 м по існуючому подрібненому цементобетонному покриттю товщиною 0,20 м.
На поширенні: цементобетон В40 товщиною 0,26 м, синтетична плівка в 2 шари, вирівнюючий шар із суміші супіску 70%, кам’яні висівки 30% оброблені 6% цементу М-500 середньою товщиною 0,167 м. на щебенево-піщаній суміші, обробленій цементом М500 змішуванням в установці товщиною 0,20м на підстильному шарі з кам’яних висівок товщиною 0,25м.

У межах Житомирської області протяжність дороги становить 166,3 км, тому числі за покриттям:
- цементобетонне – 150,4 км;
- асфальтобетонне – 15,9 км.
3 грудня 2005 року відбулось відкриття першого 20-км участку дороги

За розрахунками фахівців Укравтодору введення в експлуатацію дороги Київ-Ковель дозволить не лише знизити транспортне навантаження на автомагістраль Київ-Чоп але й сприятиме розвитку економічної та соціальної інфраструктури тих районів через які проходитиме магістраль, створенню нових робочих місць.

(фотографии робіт з капітального ремонту автомобільної дороги можна замовити в Укравтодорі)
03680, МСП, м. Київ-150, вул.. Фізкультури, 9      e-mail:kae@ukravtodor.gov.ua