Державна Служба Автомобільних Доріг України
Головна сторінка
Урядовий портал | Мапа сайту    Укр | Рус | Eng 
Пошук
Звіти щодо звернення громадян

Інформаційна довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Укравтодору у І кварталі 2013 року.

До Державного агентства автомобільних доріг України у І кварталі 2013 року надійшло 114 звернення громадян з усіх регіонів України. Із загальної кількості отриманих звернень за І квартал 2013 року від:
- від органів державної влади, – 75 , з них від Кабінету Міністрів України – 28, від Адміністрації Президента України - 20
- безпосередньо від громадян - 39 ,
        Структура звернень за їх видами: заяви (клопотання) - 100 , скарги - 10 , пропозиції – 4 .
    .
    Питання, з яких найбільше звертались громадяни :
    - Аграрна політика і земельні відносини -2,
    - Транспорт і зв'язок – 3,
    - Економічна, цінова, інвестиційна – 1,
    - Соціальний захист – 5,
    - Праця і заробітна плата – 9,
    - Комунальне господарство – 3,
    - Житлова політика – 1,
    - Екологія та природні ресурси - 8,
    - Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 11,
    - Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність - 4,
    - Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій – 9,
    - Інше (щодо ремонту доріг, мостів, встановлення знаків, зупинок, дорожніх знаків, пішохідних переходів) – 58,
      За характером основних питань, що порушувались громадянами у І кварталі 2013 року у зверненнях до Державного агентства автомобільних доріг, основне місце, як і у попередні роки, займали питання, що стосуються будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та доріг комунальної власності.
      Серед загальної кількості звернень 36 колективних. Основні питання, порушені у колективних зверненнях громадян стосуються ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг у місцевості, де вони проживають. Є декілька випадків (17 ) повторного звернення громадян. Як правило, повторно громадяни у своїх листах порушували питання ремонту та відновлення будівництва доріг, покращення умов проживання в межах будівництва та інші. Щодо пропозицій громадян (4) , то аналіз звернень свідчить, що такі пропозиції мають поодинокий характер і пов’язані, передусім, із здійсненням окремими особами наукових досліджень.
      Із всієї кількості надісланих звернень позитивно вирішені - 43 .
      Основна причина низького рівня позитивно вирішених питань полягає в тому , що громадяни звертаються стосовно ремонту доріг , які перебувають у комунальній власності. Питання фінансування експлуатаційного утримання та ремонту автомобільних доріг комунальної власності належить до компетенції органів місцевого самоврядування
      Стосовно заходів щодо забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань в Укравтодорі ведеться випереджувальний моніторинг виконання, здійснюються нагадування виконавцям про наближення терміну виконання. Питання про роботу із зверненнями громадян розглядалися постійно на апаратних нарадах Укравтодору.
      Особлива увага приділяється дотриманню термінів розгляду звернень громадян у відповідності до норм Закону України «Про звернення громадян», якісному опрацюванню звернення кожного громадянина, проведення повної та об’єктивної перевірки скарг, вжиття можливих, у межах чинного законодавства (шляхів) заходів з вирішення важливих та нагальних проблем конкретних громадян.
      В Укравтодорі встановлено порядок прийому із службових та особистих питань . На першому поверсі вивішено графік прийому керівництвом громадян.
      03680, МСП, м. Київ-150, вул.. Фізкультури, 9      e-mail:kae@ukravtodor.gov.ua