Державна Служба Автомобільних Доріг України
Головна сторінка
Урядовий портал | Мапа сайту    Укр | Рус | Eng 
Пошук
Капітальний ремонт автодороги М-06 Київ-Чоп

Пан’євроейський транспортний коридор № 3 – Берлін/Дрезден – Вроцлав – Львів – Київ на території України проходить за маршрутом Краковець-Львів-Рівне-Житомир-Київ. На ділянці Львів-Київ транспортний коридор суміщається з існуючою магістральною автомобільною дорогою М-06 Київ-Чоп, на ділянці Краковець-Київ з існуючою магістральною автомобільною дорогою М-10.
Реабілітація української ділянки Критських коридорів № 3 і 5 є пріоритетним напрямком модернізації мережі автомобільних доріг України. Виконання заходів щодо приведення автомобільних доріг в межах цих транспортних коридорів до вимог європейських стандартів здійснюється Укравтодором в межах наявного бюджетного фінансування та залучення кредитних коштів. На даний момент завершена реалізація Першого спільного проекту з ЄБРР, виконуються роботи по Другому спільному проекту і здійснена підготовка до початку реалізації Третього проекту.

Перший проект автомобільної дороги Київ - Чоп “Відновлення автомагістралі М 06 та реформа фінансування сектора автодоріг”.
Кредитна Угода між Україною та ЄБРР підписана від імені України Міністром фінансів 11 грудня 2000 року та ратифікована Верховною Радою України 20 вересня 2001року і набула чинності 7 лютого 2002 року. За умовами кредитування кошти ЄБРР повертаються за рахунок загального фонду Державного бюджету.
Відповідальний виконавець: Державна служба автомобільних доріг України. Термін реалізації: 2002 – 2005 р.р. Загальна вартість проекту 100 млн. євро з яких 75 млн. євро - кредит ЄБРР, технічна допомога TACIS – 1,5 млн. євро, 23,5 млн. євро - фінансування з Державного бюджету.
В результаті міжнародного тендеру під контролем ЄБРР генпідрядником на виконання будівельних робіт стала Македонська фірма “Граніт - АЧМ”, створена фірмою “Граніт” (Македонія) та фірмою “Автомагістралі “Чорне море” (Болгарія).
Виконання відновлювальних робіт передбачалося за двома Контрактами, довжина ділянок яких визначена за територіальною ознакою. Контракт №1 – 144 км виконувався македонською фірмою, Контракт №2 - 80 км болгарською.
Відповідно до правил ФІДІК, які прийняті Європейським банком реконструкції та розвитку, нагляд за відновлювальними роботами здійснювала фірма High-Point Rendel (Англія), визначена за конкурсом.
У 2004 році було виконано робіт на 235,1 млн. грн., у тому числі за рахунок державного бюджету 53,6 млн. гривень, за рахунок кредиту ЄБРР 180,6 млн. грн. і за рахунок гранту ТАСІS 0,9 млн. гривень.
У 2005 році дорожньо-будівельні роботи з реалізації проекту відновлення автомагістралі М 06 завершені в повному обсязі і в експлуатацію введено 224 км.
Виконання будівельних робіт характеризується такими показниками.
- Ширина проїжджої частини 224 км дороги - 9 м. На крутих підйомах, щоб не створювати черги за тихохідним вантажним транспортом, збудовано 10 додаткових смуг на підйом загальною довжиною 10 км. Для влаштування дорожнього одягу виготовлено і використано близько 700 тис. т асфальтобетону.
- використано більше 1,5 млн. м3 щебеню. Для приготування щебеню підрядник створив сучасний щебеневий завод в Закарпатті.
- влаштовано 150 км металевого бар’єрного огородження. Повністю замінено тросове і залізобетонне огородження.
- влаштовано 19 км підземних водовідвідних дренажів.
- в населених пунктах влаштовано 51,2 км тротуарів.
- удосконалені і зроблені безпечними для руху 179 з’їздів з дороги і переїздів.
- влаштовано 1144 в’їзди у двори з асфальтобетонним покриттям. Оновлено 370 водопропускних труб.
- відремонтовано і оновлено 49 мостів і шляхопроводів загальною довжиною 2646 погонних метрів, відремонтовано 2773 погонних метрів підпірних стін.
- перебудовано і оновлено 114 автобусних зупинок.
- встановлено біля однієї тисячі нових дорожніх знаків, безліч направляючих стовпчиків, що поряд з дорожньою розміткою із світлоповертаючою поверхнею значно покращило умови безпеки руху, особливо в нічні години.
Разом з македонськими будівельниками, на роботах були задіяні дорожники Львівської, Закарпатської, Київського облавтодорів, ряду підрядних дорожньо-будівельних організацій Закарпатської і Львівської областей.
Реалізація першого проекту дозволила суттєво підвищити рівень безпеки та умови руху автотранспорту у межах Львівської та Закарпатської областей.Крім того збудовано новий підхід до кордону з Словаччиною в об’їзд м. Ужгород.

Другий проект автомобільної дороги Київ - Чоп “Ремонт автомобільної дороги Київ-Чоп” .
11 лютого 2003 року Укравтодором та ЄБРР було обговорено можливості започаткування другого проекту з подальшого відновлення автомобільної дороги Київ – Чоп.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1317 Укравтодором розроблені Пропозиції щодо спільного з ЄБРР ініціювання проекту “Ремонт автомобільної дороги Київ - Чоп”.
28 лютого 2005 року було підписано Кредитну Угоду між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку, яку ратифіковано ВРУ у травні ц.р. Угода набула чинності 31 серпня 2005 року.
Метою цього інвестиційного проекту “Ремонт автомобільної дороги Київ-Чоп” є приведення до європейських стандартів автодороги М 06 Київ–Чоп на ділянці м. Стрий – межа Львівської та Рівненської областей.
Для проведення ремонтних робіт пропонувалася ділянка автодороги Київ –Чоп від км 441 (м. Броди) до км 621+500 (м. Стрий).
Загальна вартість другого проекту становить 137,3 млн. євро, з яких 100 млн. євро – кредит ЄБРР під державні гарантії; 37,3 млн. євро - внесок української сторони (Укравтодору). З внеску Укравтодору 14,4 млн. євро передбачено на фінансування робіт за проектом, 22,9 млн. євро - на сплату податку на додану вартість. Кредит був наданий ЄБРР на 15 років з відстрочкою повернення його основної суми на 3 роки.
У тендері на виконання будівельних робіт взяло участь 17 фірм. До участі у тендері допущено 13 фірм із 7 зарубіжних країн. Тендерні пропозиції подали 9 фірм. Тендерним комітетом Укравтодору за погодженням з ЄБРР визнано переможцем дві будівельні компанії:
за Контрактом №1 - македонська фірма “Граніт - АЧМ”,
за Контрактом №2 - турецька компанія „ОНУР”.
Виконання робіт було розпочато в 2005 році і буде завершено в 2007 році.

Третій проект з ЄБРР “Ремонт автомобільної дороги Київ-Чоп” за співфінансування Європейського інвестиційного банку.
Мета - продовження ремонту автомобільної дороги Київ – Чоп на ділянці м. Броди – м. Житомир.
Орієнтовна вартість проекту 400 млн. євро.
Роботи з підготовки проекту були розпочаті у 2005 році.
Виконання робіт за проектом планується здійснити у 2007-2010 роках.
03680, МСП, м. Київ-150, вул.. Фізкультури, 9      e-mail:kae@ukravtodor.gov.ua